farmasikozmetikumok
farmasikozmetikumok

                                                 

                                                                          

Layouts

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Farmasi

 

                                                                              

A Farmasi, egy Török kozmetikai termékeket gyártó, és forgalmazó cég. Megalapítója Dr C.Tuna egy gyógyszerész, aki a legújabb trendek szerinti kozmetikumokat állított elő.

Több mint 2000 féle termék, kimagaslóan jó minőség, és kedvező ár!

A Török Farmasi katalógusok, termékminták segítségével, közvetlen értékesítésben, MLM rendszerben építi hálózatát, ezáltal sok-sok embernek anyagi biztonságot nyújtva!

 Jelenleg Magyarország, Lengyelország, Csehország és Szlovákia területéről lehet becsatlakozni.

Termékcsoportok: arcápoló termékek férfi kozmetikumok testápoló termékek napvédelem, hajápoló termékek, babaápolás ,parfüm, dezodor, tisztítószerek.

Januárban indultunk magyar katalógussal, honlappal, rendelési lehetőséggel.

 

 

A siker nem csupán a szerencsén múlik, hanem az odaadó munka és a sokéves tapasztalat eredménye. 1950-ben Dr. C. Tuna, családjával közösen, kozmetikai céget alapított, amely jó minőségű és „egészséges“ termékeket hozott el az embereknek, valamint stabil jövőt biztosított. A FARMASI gyár Omerli-ben, Isztambulban épült meg, dombokkal és erdőkkel körülvéve, több mint 2000 féle terméket gyártnak. Gyárainak területe 145.000 m² és light – tech integrált termelési berendezéseket alkalmaznak.Törökországban a vezető gyártó cégek sorába tartozik. Termékek széles skáláját gyártják, a dekor kozmetikától és parfümöktől kezdve, egészen az arc- és testápoló termékekig, szájápolási készítményekig, törlőkendőkig és háztartási, környezetbarát tisztítószerekig. Minden termék Dr. C. Tuna receptjei alapján készül, a termékek megfelelnek a fogyasztó egészségét védő megmagasabb szintű követelményeknek, független nemzetközi vállalatok tanúsítványaival rendelkeznek.

A FARMASI 123 országba exportálja termékeit, 365 millió fogyasztóval és több mint 50000 értékesítési hellyel rendelkezik. Sikerük titka nem csupán hatalmas gyártókapacitásuk eredménye, de Hatan Omer Tuna döntéseinek következménye, aki a FARMASI vállalat elnöke és a Tuna család második generációjának a tagja. Az ő ötlete volt, hogy termékeiket ne értékesítési vállalatokon keresztül árulják, hanem közvetlenül a fogyasztókkal dolgozzanak. 2010-től a FRMASI megváltoztatta értékesítési rendszerét és saját Multi-Level Marketing-et hozott létre, amely a Törökországban szerzett értékesítési tapasztalatokból merített. Ez a lépés dinamikusan beindította a FARMASI termékek eladását. Jelenleg a FARMASI termékeit 15 országban értékesítik MLM hálózaton keresztül, és az eladás mennyisége, valamint az országok száma gyors tempóban növekszik. A FARMASI nemcsak tartja a lépést a legújabb globális trendekkel, de saját laboratóriumainak köszönhetően a versenytársakkal szemben gyorsabban képes termékeit fejleszteni. A FARMASI a Tuna család három generációjának támogatását élvezve egyre magasabbra tör.

 

Farmasi tanúsítványok:

 
Tartalom